HTML

Sparhelt tizedes avagy Andy Anderson hétköznapjai

Betekintést nyerhettek az Anderson család ”átlagos” életébe, rengetek katonai történettel meg fűszerezve. Avagy louie élete című rajzfilm helyet Andy élete!

Friss topikok

  • Sauron: Nektek is Boldog Karácsonyt Andy. Ne feledd, várlak szeretettel a Szilveszteri bulira! (2010.12.24. 12:18) Karácsonyi ünnep
  • Andy Anderson: @Lurtz az Uruk: Még szép, hogy kiállok ellened! Nehezítés képen várjuk meg amíg mínusz fogok le... (2010.11.21. 10:11) 2010 nyári végjáték befejező része
  • Andy Anderson: @Joe Bácsi: Milyen igazad van! Emlékszem arra a napra amikor a francia fronton egyedül kikergette... (2010.10.29. 23:28) Mulasztások
  • Sauron: Nah azért Andy koma, amikor hívlak kicsit amerikai focizni, passzolgatni, akkor jönnek ám a kifogá... (2010.06.28. 17:12) Edzés, avagy szégyen?+várható programok
  • Andy Anderson: @horvathkati: Kedves Kati Itt válaszolok neked, bár szerintem úgy sem fogsz többet a házam tájá... (2010.04.26. 22:08) Kis kikapcsolódás… kérem vissza a pénzemet!

Kis kikapcsolódás… kérem vissza a pénzemet!

2010.04.24. 14:41 Andy Anderson

Üdv néktek!

Végre eljött a péntek! Olyan boldog voltam ezen a héten végeztem a melóval!
Ezt nem bírom már tovább! Valaki levehetné a terhet a vállamról! Annyira fáradtan jövök általában haza, hogy csak tévézni van kedvem, illetve aludni. A próbákon is folyamatosan rosszul játszok.
Pénteken családi mozink volt! A feleségem elcipeltetett a kölykökkel! Tudjátok mi a legrosszabb! Amikor meglátják a büfét! Apu vegyél ilyen italt, meg azt a rágcsálni valót! Egyszer mondanák nem kérek semmit!
A titánok harcát néztük meg. Nem 3D-ben, minek nézett engem az eladó csaj milliomosnak?
Annyira nem volt nagy durranás, szerintem közepes minőségű film. A története a szokásos, baj van, s kell egy hős aki kihúz tömérdek embert a csávából. A poénjai mind régiek voltak, amiket már számtalan filmben és sorozatban is elsütöttek. A ”poénos jeleneteket” állatában síri csöndben nézte végig a közönség, esetleg egy -két halk kuncogás hallatszott. Lehet élveztek, vagy csak annyira szánalmas volt számukra.
Amikor volt az a csata jelenet a skorpiókkal ott lehet én voltam béna de harc közben azt hittem, hogy 1 skorpióval harcolnak, majd a vége felé rájöttem, hogy kettővel. Szerintem nekem, azért nem tűnt fel, mert mindig ide-oda repültek az emberek s kissé követhetetlen volt. Komolyan olyan volt, mintha nem is tudom repülő kiképzést kaptak volna! A legidegesítőbb azt volt, hogy mindegyik úgy sikított mint egy lány amikor megsérült, elhalálozott. Na picit bele kezdtem a szinkron hangokba is, Akkor most kitérek erre. Elég jó hatást keltet azt, hogy ilyen szépen hangsúlyozták a szavakat, meg hogy régiesen beszéltek. Viszont nem igazán volt terjedelmes, nem igazán erőltették meg magukat az írók. A főhősöknek (de másnak sem) nem álltak jól az akció mondatok. Mivel silányak voltak. A színészi teljesítményéről nem is beszélve. Általában csak 1-2 arckifejezést használt. A kedvence volt a férfias kemény tekintet. Amin lehet úgy tűnt, hogy milyen menő de nem volt az…
A többiek sem alakítottak nagyot.
Zeusznak a ruházata nagyon szemet szúrt nekem! Amikor megjelent a földön, tisztára úgy nézett ki, mint Mózes. Már hirtelen azt hittem, hogy rossz filmet nézek! Ez nem élősszőr fordult elő a film közben! Mentek a sivatagba és dzsinnekkel találkoztak? Nem vagyok olyan jó az ókori mitológiában, de Görögországban voltak dzsinnek?
A Zeusz logikáját sem értettem. Röviden parancsot adott, hogy pusztuljon a város, majd segít azoknak akik elindultak megmenteni a várost. Ez körülbelül olyan lenne mintha a rendőr elfogna egy bűnözött, majd ki akarná szabadítani!
Az összes állatot, ami meg jelent a filmben az katasztrofális volt! Nem illetek bele a történetbe! Zeusz például át tudod változni egy Amerikában őshonos sassá(ami Amerika jelképe is a
Fehér fejű réti sas…)! Ezen felül egy ló aki megjelenik az egy fríz ami Hollandiából származik(ezt már csak kötözködésként említem mert drága volt a jegy).
Még egy hiba, ha jól emlékszem a filmben is azt mondták, hogy aki a kígyós csajra rá néz a kővé dermed. Hát ez nem így történt egy alaknál...
A rendezés sem nyerte el a tetszésemet. A fő gonoszt a hatalmas Hádészt az alvilág rettenthető urát úgy ábrázolták mint egy megkeseredett öreg embert. A többi isten előtt kissé görnyedve nehézkesen húzva a lábát jelent meg. Mintha sok súlyt aggattak volna rá. Emelet megalázkodva beszélt. Szerintem ez nem méltó egy ilyen hatalmas istennek! Még ha csak meg is játszotta magát. (Ezzel szemben az embereknél úgy jelent meg mint a leghatalmasabb isten).
A fő csata jelenet élvezhető volt, bár igazából nagy harcnak nem nevezném. A film elég rövid lett. Mindössze csak 106 perces, ami elég kevésnek tűnt számomra. Egy két szálat a történetben el is hanyagoltak emiatt a rövid idő alatt. Ilyen volt a szerelmi szál, jó nem szeretem a csöpögős filmeket, de azért ez nevetséges volt( volt szerelem de csók Nem!).
Viszont az animátorok remek munkát végeztek! Gyönyörűek voltak a hátterek helyszínek, harcok. Bár szerintem a szereplők egész végig egy kék vászon előtt játszottak de ezt már úgy is meg szokta főhősünk az Avatár miatt. A film vége elég furán zárult számomra.
Összegzésként: Nézhető film, bár a karakterek nincsenek annyira kidolgozva. Kicsit siettek a történettel, hosszú részeket ugrottak át. A hanghatások jók voltak a zenére nem emlékszek, de biztos volt.
Közepes film, sajnáltamra a jegy árát. Nem hinném, hogy kapna valami díjat maximum az ellen Oszkárt.
Legalább a gyerekek élvezték. Én vissza akartam követelni a pénzemet! Erre a biztonsági őrök kidobtak… Pedig nem is voltam durva csak picit hangosodtam és lóbáltam az öklömet.
További jó hétvégét nektek, sziasztok.

 

2 komment

Címkék: átlagos napom film kritika

A bejegyzés trackback címe:

https://andersoncsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr541948008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BÜFÉ · http://bufe.blog.hu 2010.04.24. 19:14:14

Ne haragudj, véletlenül kavarodtam ide. Ilyesztő, hogy a Gyerekeidről annyit írsz, hogy bár ne kérnének semmit a büféből, a filmről, amit saját állításod szerint rossznak találsz, írsz konkrétan egy cikket.
Ha lehet egy jó tanácsom, törődj magaddal, és a Családoddal, felelős vagy magadért és értük! A szeretett-teljes foglalkozás a családoddal kikapcsol, a TV nézéssel ellentétben. Kérlek, egyszer próbáld ki! És azt is, hogy nem azt bántod, ami nem tetszik, hanem azt magasztalod, ami tetszik. Van egy blogod, ebbe időt, energiát fektettél, töltsd ezt az időt a Családoddal! Üdvözlettel Kati

Andy Anderson 2010.04.26. 22:08:58

@horvathkati:

Kedves Kati

Itt válaszolok neked, bár szerintem úgy sem fogsz többet a házam tájára nézni. Látom nem értetted meg hogy miről is szól ez a blog. Andy Anderson egy rajz film figura a Loui életéből.
Neki ilyen a jelleme, megjegyzésként ha neked is majdnem egy tucat gyereked lenne szerintem te sem örülnél ha felvásárolnák a büfét.
A kritika meg azért került belé, hogy az a pár olvasom ne nézze meg a filmet, szerintem nem éri meg a jegy árát.
Üdvözlettel a szerkesztő.
süti beállítások módosítása