HTML

Sparhelt tizedes avagy Andy Anderson hétköznapjai

Betekintést nyerhettek az Anderson család ”átlagos” életébe, rengetek katonai történettel meg fűszerezve. Avagy louie élete című rajzfilm helyet Andy élete!

Friss topikok

  • Sauron: Nektek is Boldog Karácsonyt Andy. Ne feledd, várlak szeretettel a Szilveszteri bulira! (2010.12.24. 12:18) Karácsonyi ünnep
  • Andy Anderson: @Lurtz az Uruk: Még szép, hogy kiállok ellened! Nehezítés képen várjuk meg amíg mínusz fogok le... (2010.11.21. 10:11) 2010 nyári végjáték befejező része
  • Andy Anderson: @Joe Bácsi: Milyen igazad van! Emlékszem arra a napra amikor a francia fronton egyedül kikergette... (2010.10.29. 23:28) Mulasztások
  • Sauron: Nah azért Andy koma, amikor hívlak kicsit amerikai focizni, passzolgatni, akkor jönnek ám a kifogá... (2010.06.28. 17:12) Edzés, avagy szégyen?+várható programok
  • Andy Anderson: @horvathkati: Kedves Kati Itt válaszolok neked, bár szerintem úgy sem fogsz többet a házam tájá... (2010.04.26. 22:08) Kis kikapcsolódás… kérem vissza a pénzemet!

2010 nyári végjáték 2

2010.09.21. 17:41 Andy Anderson

 

Másnap reggel hátunkra vettük táskáinkat s be hajítottuk a kocsiba. Indulásra készen álltunk.
Viszont nem jutottunk messzire. Körülbelül egy óra kocsikázás után a drágám lebetegedett, s nem volt hajlandó el mozdulni a helyéről.
Neki álltam szerelni a sztráda mellett a leálló sávban. Ez mindig olyan megalázó! Mindenki dudált nekünk, illetve néha be is szóltak! Ilyesmiket mondta, hogy ”ezzel a tragaccsal veszélyes útnak indulni” aztán nevettek! Nem is tragacs a kocsim! Na jó ráférne egy mosás, fényezést pár csavar meg húzása, de akkor is jó kis autó ez! Szóval szerelgettem, de a kevés szerszámom miatt(ami egyre kevesebb lett mert pártat eldobta az olyan kocsik felé akik beszóltak nekem) felhagytam vele. Nem volt más választásunk, elkezdtük tolni a járgányt egy autószerelő műhely felé(remélve, hogy találunk egyet). A legkiesebbik fiam Tomi kormányzott.
Szerencsénkre pár kilométer után találtunk is egy helyet. Betoltuk oda( igazából már csak én toltam) s nagy lihegések közepette közöltem a fiamnak, hogy húzza be a kéziféket. Erre ő azt felelte már ezt akkor megtette amikor elkezdtük tolni! Húú.. ekkor nagyon ideges lettem! Ordibálva elkezdtem kergetni a kocsi körül! Ám szerencséjére nem értem utol, mert nagyon fáradt voltam. Jó pár óráig nem is mert a közelembe jönni! Gyerekek, csak a baj van velük…
A szerelő megállapította, hogy a kocsi elromlott (sóhaj… milyen okos ember). Aztán eltűnt a motorháztetőben. Addig a többiek kifújták magukat én meg duzzogva ültem. Nem hiszem el, hogy be húzta a kéziféket! Bár ez megmagyaráz pár dolgot. Amikor neki álltunk a kocsi tolásának azt hittem, hogy elgyengültem mivel nehéznek éreztem. Ezek szerint nem velem volt a probléma.
Nagyából fél óra múlva megjelent a szerelő s közölte csak egy hét múlva tudja megjavítani a kocsit. Mivel be kell szereznie pár alkatrészt hozzá, ám nem tud elmenni mert sok a dolga akad mostanában.
Erre elkezdtem neki magyarázni, hogy nekünk mennyire fontos, hogy ma megszerelje a négykerekűt! Hosszú ordításos tárgyalások után megegyeztem vele.
Olcsón biztosított nekünk két motort, oldal kocsival...

 

Szólj hozzá!

Címkék: 2010 nyár végjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://andersoncsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr922312983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása