HTML

Sparhelt tizedes avagy Andy Anderson hétköznapjai

Betekintést nyerhettek az Anderson család ”átlagos” életébe, rengetek katonai történettel meg fűszerezve. Avagy louie élete című rajzfilm helyet Andy élete!

Friss topikok

  • Sauron: Nektek is Boldog Karácsonyt Andy. Ne feledd, várlak szeretettel a Szilveszteri bulira! (2010.12.24. 12:18) Karácsonyi ünnep
  • Andy Anderson: @Lurtz az Uruk: Még szép, hogy kiállok ellened! Nehezítés képen várjuk meg amíg mínusz fogok le... (2010.11.21. 10:11) 2010 nyári végjáték befejező része
  • Andy Anderson: @Joe Bácsi: Milyen igazad van! Emlékszem arra a napra amikor a francia fronton egyedül kikergette... (2010.10.29. 23:28) Mulasztások
  • Sauron: Nah azért Andy koma, amikor hívlak kicsit amerikai focizni, passzolgatni, akkor jönnek ám a kifogá... (2010.06.28. 17:12) Edzés, avagy szégyen?+várható programok
  • Andy Anderson: @horvathkati: Kedves Kati Itt válaszolok neked, bár szerintem úgy sem fogsz többet a házam tájá... (2010.04.26. 22:08) Kis kikapcsolódás… kérem vissza a pénzemet!

események

2010.05.03. 18:20 Andy Anderson

Sziasztok

Múlt hét pénteken kis híján nyakamat törtem! A legkisebbik fiam Tomi megint szanaszét hagyta a játékát! Az egyik akció hős babáját a lépcsőnél találtam meg a lábammal! Fogalmazzunk úgy, gyorsabban le értem a lépcsőn…

Fájlalva a hátsómat azon gondolkoztam, hogy rólam miért nem gyártottak akció figurát? Nem vagyok elégé jó neki? Rövid idő után rájöttem az lehetett az ok, hogy én nem szerepeltem semmilyen akciós filmben! Pedig szerintem megérdemeltem volna! Majd ezen valahogyan változtatok.

A munkám a szokásosan telt. Már nem bírom sokáig! Lassan megőrülök, egy kerékkel kevesebb lesz, nem leszek tisztában az elmémmel!

A főnökömnek is szemet szúrt ez(no meg a legutóbbi akcióm a légi riadós) meg kért mennyek el az üzemi pszichológusához!

Remek lesz, imádom az agytúrkászokat! Kutakodnak a fejembe régi sérelmeket, rossz emlékeket hoznak elő s amikor mér sír az ember akkor közlik semmi baj ezt értünk tették!

Szerencsére jó elfoglaltságaim vannak a munka után, amik pihentetnek. Hétfő és csütörtök próba. Kedden szoktak lenni az AMTATA találkozok utána általában meccset nézek és böfögök, szóval lemegyek disznóba. Péntekem az változó. Eddig szerdán nem volt programom. Ám ennek vége ettől a héttől! Mostantól szerda lesz az a nap amikor a fiamból erős férfit faragok! Kezdetben egy kis futás lesz majd fekvő támasz és felülés. Már annyira izgatott vagyok! Kíváncsi leszek a fejére amikor közlöm neki a jó hírt!

Képzeljétek, idén volt élősszőr AMTATA (amerikai tartalékos találkozó) majális!

Annyira jó volt! Az egész családomat elvittem. Volt ott minden jó! Zenekar(régi számokat játszottak), ugráló vár(2 világháborús csata helyszínt ábrázolt, majd nem én is bementem, de a jegyszedő nem engedett be…) sok étel, ital meg családi vetélkedőkön is részt letehett venni! Természetesen mi is beneveztünk! Utólag meg bántam.

Három fő tett ki egy csapatot. Ora,Louie és én mentünk. Volt zsákban ugrálás(Louie már az elején elesett ,vesztettünk) Karika dobás( istenem, csak én tudtam célozni szintén utolsók lettünk), kötél huzás(mivel a fiam jó húsban van így nehéz ellenfélnek bizonyultunk, de közép tájt sajnos itt is kiestünk) családi foci meccs( no comment...) s végül pite evés verseny(na ezt meg nyertünk, bár kicsit rosszul éreztem magamat, ilyen díjat nyerni).

Anyák napja kellemesen telt... Mi a! Ora, mit csinálsz! Azt ne pakold el! Tudom tudom meg ígérte, hogy el rakom...jó , de... igen drágám tudom.... tudom féléve ígértem, de... szívem!

Bocsássatok meg, búcsúzok, meg kell védenem a cuccaimat! Anyák napjáról majd máskor mesélek.

 

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek átlagos napom amtata

A bejegyzés trackback címe:

https://andersoncsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr321971711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása