HTML

Sparhelt tizedes avagy Andy Anderson hétköznapjai

Betekintést nyerhettek az Anderson család ”átlagos” életébe, rengetek katonai történettel meg fűszerezve. Avagy louie élete című rajzfilm helyet Andy élete!

Friss topikok

  • Sauron: Nektek is Boldog Karácsonyt Andy. Ne feledd, várlak szeretettel a Szilveszteri bulira! (2010.12.24. 12:18) Karácsonyi ünnep
  • Andy Anderson: @Lurtz az Uruk: Még szép, hogy kiállok ellened! Nehezítés képen várjuk meg amíg mínusz fogok le... (2010.11.21. 10:11) 2010 nyári végjáték befejező része
  • Andy Anderson: @Joe Bácsi: Milyen igazad van! Emlékszem arra a napra amikor a francia fronton egyedül kikergette... (2010.10.29. 23:28) Mulasztások
  • Sauron: Nah azért Andy koma, amikor hívlak kicsit amerikai focizni, passzolgatni, akkor jönnek ám a kifogá... (2010.06.28. 17:12) Edzés, avagy szégyen?+várható programok
  • Andy Anderson: @horvathkati: Kedves Kati Itt válaszolok neked, bár szerintem úgy sem fogsz többet a házam tájá... (2010.04.26. 22:08) Kis kikapcsolódás… kérem vissza a pénzemet!

Strand

2010.07.10. 19:05 Andy Anderson

Sziasztok

Remélem jól telik a nyaratok! Nekem eddig a szokásos életem fut tovább. Még nem tudtam kivenni a szabadságomat. No nem baj ami késik nem múlik!
Tegnap voltunk a családdal vízi parkban. Azok az árak! A belépőre elment 1 heti fizetésem! Azt mondják a nagy család áldás, jobb ha tőlem tudják, ha családi program van akkor maximum átok!
Tudjátok mik voltak a legdrágábbak? Az étel árak! Azok ám a pénztárca kizsebelő mókák! Egy hamburgere 500 Ft volt! S mi volt benne! Vékony husika pár nyúlnak való eleséggel körbeölelve! Ez nekik hamburger! Az igazi az átáztatja a szalvétát, a vastag zsíros, fűszeres hús kényezteti a nyelvedet! Ráadásul a gyomrod azt mondja az utolsó falat után, hogy aaa…
Ezt leszámítva egész jól szórakoztam. Főleg amikor ágyú golyót ugrottam a medencékbe! S a nők sikítozva menekültek a medence széléről, mivel vizesek lettek(nők… ki érti őket). A hullám medencében újra élhettem azt amikor nagy viharban lelőttek a gépemet s hatalmas hullámokkal farkas szemet nézve elúsztam a legközelebbi szigethez (ami kb. 4 kilométerre volt). Ám a kedvencem a nagy csúszda volt, ahogy száguldoztam egy kék csőben és a végén a nagy csobbanás. Igen ez való nekem! Kivéve a gatyámnak ami a napvégére eléggé kikopott.
Mellesleg kiderült, hogy Louie-nek fogyóznia kell( beszorult a gyerek csúszdába).
Nehéz időszak elé nézek a fogyózás miatt. A fiam pár nap múlva teljesen ki fog borulni. Még szerencsém, hogy jövőhéttől kezdi el( nyugodtan nézhetem meccseket)

 

Szólj hozzá!

Címkék: strand

A bejegyzés trackback címe:

https://andersoncsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr922143299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása