HTML

Sparhelt tizedes avagy Andy Anderson hétköznapjai

Betekintést nyerhettek az Anderson család ”átlagos” életébe, rengetek katonai történettel meg fűszerezve. Avagy louie élete című rajzfilm helyet Andy élete!

Friss topikok

  • Sauron: Nektek is Boldog Karácsonyt Andy. Ne feledd, várlak szeretettel a Szilveszteri bulira! (2010.12.24. 12:18) Karácsonyi ünnep
  • Andy Anderson: @Lurtz az Uruk: Még szép, hogy kiállok ellened! Nehezítés képen várjuk meg amíg mínusz fogok le... (2010.11.21. 10:11) 2010 nyári végjáték befejező része
  • Andy Anderson: @Joe Bácsi: Milyen igazad van! Emlékszem arra a napra amikor a francia fronton egyedül kikergette... (2010.10.29. 23:28) Mulasztások
  • Sauron: Nah azért Andy koma, amikor hívlak kicsit amerikai focizni, passzolgatni, akkor jönnek ám a kifogá... (2010.06.28. 17:12) Edzés, avagy szégyen?+várható programok
  • Andy Anderson: @horvathkati: Kedves Kati Itt válaszolok neked, bár szerintem úgy sem fogsz többet a házam tájá... (2010.04.26. 22:08) Kis kikapcsolódás… kérem vissza a pénzemet!

Kánikula

2010.07.14. 19:08 Andy Anderson

Üdv!

Mostanában elég melegek a nappalok s az éjszakák is. Gondolom ez felétek is így van. Vajon miért fűt ennyire a nap? Kinek kell ennyire meleg idő! Komolyan mondom egyszer ez fog engem megölni!
Ma is egy szál gatyában mászkáltam otthon a meló után. Bele telepedtem a kényelmes bőr fotelembe s bámultam a tv-ben valami unalmasa műsort. A film hatására teljesen be aludtam. Mikor felébredtem gondoltam iszok egy sört. Akkor már elég szomjas voltam. Fel akartam állni de a szék nem engedett el! A nagy melegben hozzá tapadtam! Ez nagyon felidegesített! Minden erőmmel azon voltam, hogy ki tudjak szabaduljak a fogságból. Hamarosan sikerült is! Ám a rövid örömömet hasogató fájdalom váltotta fel. Egyszerűen fogalmazva a fotel leepilálta a hátamat! Pár perc múlva a szomszéd is becsöngette, érdeklődőt mi volt az a nagy ordítás. Valamit füllentettem neki, azt hiszem azt, hogy a lábamra ejtettem a vasaló vagy valami ilyesmit. Az igazat nem mondhattam meg neki, nagyon ciki lett volna.
Fenébe a meleggel! Mondjuk nem ezek a napok életem legforróbb órái.
Emlékszem 1943-ban -azt hiszem akkor volt- a sivatagban koptattam a cipőmet. Ott olyan nagy volt a hőség, hogy szinte már grill csirkének éreztem magam! Mit ne mondjak elég jó vágású pirított csirke voltam! De most nem ez a lényeg. Abban a pár hétben délben szinte majdnem mindig 45 fok volt! Egy némettel sem találkoztunk. Szerintem vagy elmentek vagy a sivatag bekebelezte a ropogósra sült testüket. Igen és meglocsolta őket egy kis szósszal is hm…
ŐŐŐ… Kicsit elkalandoztam! Az igazat meg vallva nagyon éhes vagyok most. Megyek is eszem valamit.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kánikula átlagos napom

A bejegyzés trackback címe:

https://andersoncsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr252150106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása