HTML

Sparhelt tizedes avagy Andy Anderson hétköznapjai

Betekintést nyerhettek az Anderson család ”átlagos” életébe, rengetek katonai történettel meg fűszerezve. Avagy louie élete című rajzfilm helyet Andy élete!

Friss topikok

  • Sauron: Nektek is Boldog Karácsonyt Andy. Ne feledd, várlak szeretettel a Szilveszteri bulira! (2010.12.24. 12:18) Karácsonyi ünnep
  • Andy Anderson: @Lurtz az Uruk: Még szép, hogy kiállok ellened! Nehezítés képen várjuk meg amíg mínusz fogok le... (2010.11.21. 10:11) 2010 nyári végjáték befejező része
  • Andy Anderson: @Joe Bácsi: Milyen igazad van! Emlékszem arra a napra amikor a francia fronton egyedül kikergette... (2010.10.29. 23:28) Mulasztások
  • Sauron: Nah azért Andy koma, amikor hívlak kicsit amerikai focizni, passzolgatni, akkor jönnek ám a kifogá... (2010.06.28. 17:12) Edzés, avagy szégyen?+várható programok
  • Andy Anderson: @horvathkati: Kedves Kati Itt válaszolok neked, bár szerintem úgy sem fogsz többet a házam tájá... (2010.04.26. 22:08) Kis kikapcsolódás… kérem vissza a pénzemet!

Papagáj

2010.07.30. 12:43 Andy Anderson

Sziasztok!

El sem tudjátok képzelni, hogy milyen szörnyűség történt velem! Nem elég, hogy emiatt a rohadt időjárás miatt rémesen fáj az összes háborús sérülésem, még a fiam is kibabrált velem. Louie három nappal ezelőtt haza hozott egy papagájt. Azóta egy percet sem aludtam a szemét dög miatt. Valamelyik haverja elutazott külföldre a papagáját meg persze lepasszolta Louie-nak. Nem is értem ezeket a mai fiatalokat. Azt hiszik mindent megengedhetnek maguknak! Hát úgy nézek én ki mint akire rá lehet sózni egy állatmenhelyet?! A legjobban az bánt, hogy meg sem kérdeztek és amikor ki akartam nyitni a kalitka ajtaját, hogy szabadon engedjem szerencsétlen madarat Ora akkorát csapott a kezemre, hogy még most is megtalálható rajta a szívárvány minden színe. Nem értem miért volt olyan mérges hiszen én csak meg akartam szabadítani szegény foglyot a rabságból és ha így nézzük akkor tulajdonképpen ez egy hősi tett, úgyhogy kitűntetést érdemelnék érte, nem pedig leszidást. Egyszerűen felfoghatatlan számomra, hogy mi olyan nagy szám abban a szárnyasban. Mindenki egéz nap neki gügyög. Ora még énekel is neki, persze csak akkor ha én már elkezdtem nézni a kedvenc háborús filmemet. Mondanom se kell, hogy a legrosszabbak az éjszakák. Egészen éjfélig csipog az a kis szörnyeteg, s hajnalban kezdi újra. Akárhogyis mostanra nagyjából hozzászoktam az alvás mentes élethez sőt ahhoz is, hogy még a saját lakásomban sem pihenhetek nyugodtan. Végülis nem izgatom meg idegesítem magam rajta. Úgyis csak három napot kell már kibírni annyit meg fél lábon állva is túlélek. Hiszen ha egy háborút túléltem akkor nem hagyhatom, hogy éppen egy semmirekellő papagáj intézzen el! Egy szó, mint száz már beletörődtem a sorsomba. DE az imént Louie öccse bejelentette, hogy a jövőhéten egy aranyhörcsög érkezik. Na ez most kiverte a biztosítékot...                  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andersoncsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr472186961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása