HTML

Sparhelt tizedes avagy Andy Anderson hétköznapjai

Betekintést nyerhettek az Anderson család ”átlagos” életébe, rengetek katonai történettel meg fűszerezve. Avagy louie élete című rajzfilm helyet Andy élete!

Friss topikok

  • Sauron: Nektek is Boldog Karácsonyt Andy. Ne feledd, várlak szeretettel a Szilveszteri bulira! (2010.12.24. 12:18) Karácsonyi ünnep
  • Andy Anderson: @Lurtz az Uruk: Még szép, hogy kiállok ellened! Nehezítés képen várjuk meg amíg mínusz fogok le... (2010.11.21. 10:11) 2010 nyári végjáték befejező része
  • Andy Anderson: @Joe Bácsi: Milyen igazad van! Emlékszem arra a napra amikor a francia fronton egyedül kikergette... (2010.10.29. 23:28) Mulasztások
  • Sauron: Nah azért Andy koma, amikor hívlak kicsit amerikai focizni, passzolgatni, akkor jönnek ám a kifogá... (2010.06.28. 17:12) Edzés, avagy szégyen?+várható programok
  • Andy Anderson: @horvathkati: Kedves Kati Itt válaszolok neked, bár szerintem úgy sem fogsz többet a házam tájá... (2010.04.26. 22:08) Kis kikapcsolódás… kérem vissza a pénzemet!

Esti mokka őő móka

2010.04.10. 01:41 Andy Anderson

Ettye mi? E ez nem is azaz oldal (böff) mi a… ja ja ez a blogom hehehe.
Üh, ez a bowling jól eset, én is e-estem, de haza felé. Ki a kocsiból a fűre. De nem léptem rá, mert fűre lépni tilos! Azt mondják. Rohadt mai meló! Ja erről már az előző bejegyzésben panaszkodtam.
Te ott abban a vörös sapkában… mit keres az a kutya a kocsimban? Ja az nem is állat! Csak a haverom félmeztelenül! Hát jó szőrös!

Aaa... mit is akartam? Ja meg van búék, ja nem, mi mi mi van? Ma nincs is szilveszter? Akkor minek ittunk pezsgőt? Bubu…bue hehehe pezsgő.. buborékos, kuss!
eh... hol van az oldal. Várjunk csak, miért írok én blogot?
Ja meg van, me egy jó blogger mindent meg oszt az olvasóival!
ÜÜÜ... kivéve ezt a képet!
Gyertek mán fiúk, hozzátok a ku-kutyát is! Meg találtam csajszit !
Ho-hogy lehet innen kilépni?

 

Szólj hozzá!

Címkék: átlagos napom részegen

A bejegyzés trackback címe:

https://andersoncsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr341907395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása